Start
Mistrz Ortografii
Dnia 24 kwietnia 2025 roku odbył się Szkolny Konkurs Ortograficzny pt. "Mistrz Ortografii", skierowany do uczniów klas trzecich. Celem konkursu było szerzenie wśród uczniów nawyków pracy nad poprawnością ortograficzną, motywowanie ich do doskonalenia własnych umiejętności oraz kształtowanie zainteresowań i samodzielności w nauce. Uczestnicy uzupełniali tekst pełen "pułapek" ortograficznych. W trudnej rywalizacji zwycięzcami zostali ci, którzy wykazali się najlepszą znajomością zasad pisowni i umiejętnością ich zastosowania w praktyce.
Wyniki konkursu:
I miejsce – Gabriela Kopeć (kl. 3b), Antoni Glinka (kl. 3c)
II miejsce – Wojciech Rymaniak (kl. 3b)
III miejsce – Julia Zawodna (kl. 3a), Olga Mroczek (kl. 3c)
Wyróżnienia: Matylda Czapla (kl. 3a), Michał Włoch (kl. 3c)
Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu i życzymy dalszych sukcesów!
Gratulujemy!
Miło nam poinformować, że Jakub Długi z klasy 8c zdobył tytuł Wicemistrza Polski w boksie. Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
"Witaj, Majowa Jutrzenko, świeć naszej polskiej krainie…"
"Witaj, Majowa Jutrzenko, świeć naszej polskiej krainie…" – te słowa towarzyszyły szkolnemu apelowi z okazji Święta Konstytucji 3 Maja. Podczas uroczystości uczniowie przypomnieli historię uchwalenia Konstytucji z 1791 roku, podkreślając jej znaczenie dla dziejów Polski i walki o wolność oraz suwerenność kraju.
Teatralna lekcja o ekologii
28 kwietnia uczniowie klas pierwszych naszej szkoły wzięli udział w wyjątkowym wydarzeniu kulturalno-edukacyjnym. W Gminnym Ośrodku Kultury "Hutnik" obejrzeli spektakl teatralny pt. "Drużyna Segregolandi – misja ratunkowa", który w ciekawy i zabawny sposób poruszał bardzo ważny temat – ochronę środowiska oraz zasady prawidłowej segregacji odpadów. Przedstawienie pełne było barwnych postaci i edukacyjnych treści, które zostały podane w przystępnej dla najmłodszych formie. Aktorzy nie tylko bawili, ale i angażowali dzieci do wspólnej zabawy oraz nauki. Niektórzy uczniowie mieli okazję wystąpić na scenie, gdzie z entuzjazmem pomagali bohaterom spektaklu w dopasowywaniu śmieci do odpowiednich pojemników. Dzięki takiej formie edukacji dzieci nie tylko utrwaliły wiedzę na temat segregowania odpadów, ale również poczuły się częścią ważnej ekologicznej misji.